piątek, 25 sierpnia 2017

Od Blue-C.d. Daenerys

Całe szczęście że spotkałem te gepardzicę imieniem Czika, teraz mam jakieś schronienie i nawet stanowisko. Analizując wszystko dowiedziałem się że stado zostało założone bardzo niedawno a już jest w nim pełno osobników, czego wcale się nie spodziewałem. Po rozmowie z Alfą zostałem oprowadzony przez pewną lwicę, wcale się nie odzywałem. Kiwałem łbem w te i we wte by mnie zrozumiała. Czemu jestem taki nieśmiały i przy każdym trudno mi jest otworzyć pysk, a jeśli już to zrobię to tak cicho że ledwo co mnie słychać. Mój charakter przestał mi się podobać coraz bardziej, z dnia na dzień coraz bardziej chciałem być kimś innym. Lecz w tej chwili, chciałem się po prostu odezwać.
-Dzięki za-za oprowadzenie.-udało się, kiepsko jeszcze z wymową.
Jeśli zmuszam się do odezwania to zwykle się jąkam. Lwica tylko skinęła głową jak ja niegdyś i zaprowadziła mnie pod jaskinię medyczną. A po co? Albowiem obrałem stanowisko medyka, które bardzo mi odpowiadało jak i do mnie w 100% pasowało. Zawsze chciałem być medykiem, a teraz nim jestem. Dobrze, czas wejść do jaskini i zobaczyć z kim będę miał do czynienia. Stanąwszy w wejściu ujrzałem biało-czarną lwicę. A może wcale nie? Tak mi się tylko wydawało? Chwilkę, miała coś z innych gatunków co potrafiłem zauważyć. Mieszanka...a to rzadkie. Przedstawiłem się cicho, ona również.
-Miło mi poznać.-rzuciłem rozglądając się po jaskini.
Daen mierzyła mnie wzrokiem, przyglądając się mi z ciekawością. A ja zacząłem wszystko analizować, jak to ja. Za duży myślę a prawie wcale nie mówię. Na półce widziałem już parę ziółek, pewnie samica pracowała nad zbieraniem ich po nocach. Skąd to wnioskuję? Albowiem nie wszystkie zioła zbiera się za dnia, to powinien wiedzieć każdy medyk. Jeśli nim nie jesteś, nie martw się.
-Niedługo idę, przyjdą pierwsi pacjenci.-z pyska Daenerys było słychać właśnie te słowa.
Skinąłem głową, musiałem wszystko tutaj ogarnąć. A Daen nie wyglądała jakby miała gdzieś iść.

(Daenerys?)

✐ 308
+10 SK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
Karou
Royalog