Tutaj znajdują się zasady Stada Adamantium które każdy musi przestrzegać
Każde złamanie KA jest karane bardzo surowo. Prosimy brać to na poważnie.
Nieznajomość Kodeksu Adamantium nie zwalnia z kar.
Nieznajomość Kodeksu Adamantium nie zwalnia z kar.
1. Ogólne:
1.1. Szanujemy się nawzajem, nie obrażamy.
1.2. Piszecie minimum jedno opowiadanie w tygodniu.
1.3. Bawcie się dobrze!
1.6. Od dołączenia ma się dwa dni na napisanie opowiadania.
1.7. Nieobecność na blogu można zgłosić mając już pełne obywatelstwo.
1.7. Stado Adamantium jest objęte Prawami Autorskimi, kopiowanie czegokolwiek z bloga, a zwłaszcza fabuły, zdjęć, formularzy (włącznie z szablonem) jest karalne!
1.7. Nieobecność na blogu można zgłosić mając już pełne obywatelstwo.
1.7. Stado Adamantium jest objęte Prawami Autorskimi, kopiowanie czegokolwiek z bloga, a zwłaszcza fabuły, zdjęć, formularzy (włącznie z szablonem) jest karalne!
1.8. Administracja ma prawo w każdej chwili edytować Kodeks Adamantium i powinna poinformować w takiej sytuacji członków.
2. Jeśli chodzi o postacie:
2.1. Można mieć max. 3 dorosłych kotowatych (stworzonych, nie liczą się potomkowie).
2.2. Dołączając młodą postacią obowiązuje Cię ten sam limit jak w powyższym punkcie.
W sumie młodych oraz dorosłych kotowatych, którymi chcesz dołączyć, możesz mieć razem 3.
2.3. Kotów urodzonych w stadzie można mieć ile się chce (max 8 na jeden miot), ale wszystkie postaci muszą być aktywne.
2.2. Dołączając młodą postacią obowiązuje Cię ten sam limit jak w powyższym punkcie.
W sumie młodych oraz dorosłych kotowatych, którymi chcesz dołączyć, możesz mieć razem 3.
2.3. Kotów urodzonych w stadzie można mieć ile się chce (max 8 na jeden miot), ale wszystkie postaci muszą być aktywne.
2.4. Może dołączyć samica w ciąży (jednak jej potomstwo ograniczone jest do liczby kociąt; możesz sterować max dwoma, a jeżeli chcesz więcej potomków, muszą należeć do innych użytkowników, którzy nie mają osiągniętego limitu postaci).
2.5. Twoja postać może zostać zabita, a jeżeli chcesz, żeby był to ktoś ze stada, musisz wcześniej zapytać, czy są do tego chętne osoby.
2.6. Niedopuszczalne jest usuwanie swojej postaci tylko po to by stworzyć kolejną (nową).
Kiedy dojdzie do takiej sytuacji, możesz dostać miesięczny ban.
Jeżeli zdarzy się, że masz już postaci, nie możesz dodać nowej kolejnej przez miesiąc (wyjątkiem jest śmierć; konkretny powód uśmiercenia, wyjątkiem jest śmierć ze starości).
2.6. Niedopuszczalne jest usuwanie swojej postaci tylko po to by stworzyć kolejną (nową).
Kiedy dojdzie do takiej sytuacji, możesz dostać miesięczny ban.
Jeżeli zdarzy się, że masz już postaci, nie możesz dodać nowej kolejnej przez miesiąc (wyjątkiem jest śmierć; konkretny powód uśmiercenia, wyjątkiem jest śmierć ze starości).
2.7. Niedopuszczalne jest zabicie postaci bez zgody właściciela.
2.8. Dwie postacie tego samego właściciela nie mogą być razem.
2.9. Zabrania się posiadania mocy umożliwiającej wytworzenie broni (typu np. miecz), gdyż takowe można znaleźć w sklepie. Byłoby to nie fair, gdyby część kotów musiała kupować i oszczędzać, a reszta mogła ją wytworzyć.
3.0. Ograniczenie odnośnie ilości słów w historii (500 słów) i charakterze (350 słów).
2.8. Dwie postacie tego samego właściciela nie mogą być razem.
2.9. Zabrania się posiadania mocy umożliwiającej wytworzenie broni (typu np. miecz), gdyż takowe można znaleźć w sklepie. Byłoby to nie fair, gdyby część kotów musiała kupować i oszczędzać, a reszta mogła ją wytworzyć.
3.0. Ograniczenie odnośnie ilości słów w historii (500 słów) i charakterze (350 słów).
3. Jeśli chodzi o wiek:
3.1. Postacie żyją do 15 lat.
Powyżej 10 roku postaci możesz zadecydować sam, kiedy Twój kot umrze śmiercią ze starości.
Powyżej 10 roku postaci możesz zadecydować sam, kiedy Twój kot umrze śmiercią ze starości.
3.2. Samica może zajść w ciąże w latach 1-10.
3.3. Co miesiąc postacie są postarzane o rok!!!
3.4. Postacie po 13 roku życia odchodzą na emeryturę.
Nie wykonują już zadań związanych ze stanowiskiem, ale dostają wynagrodzenie.
3.5. Kotowaty staje się dorosły w wieku jednego roku.
3.4. Postacie po 13 roku życia odchodzą na emeryturę.
Nie wykonują już zadań związanych ze stanowiskiem, ale dostają wynagrodzenie.
3.5. Kotowaty staje się dorosły w wieku jednego roku.
4. Jeśli chodzi o opowiadania:
4.1. Opowiadania mają wynosić minimum 150 słów.
4.2. Gwiazdkujemy przekleństwa.
4.3. Zabronione są treści +18.
4.4. W opowiadaniach muszą być ukazane cechy członków sfory.
Nie można napisać, że ktoś jest miłym, jeżeli tak nie jest.
4.5. Jeżeli chciałbyś napisać opowiadanie, a nikt nie dał Ci swojego do dokończenia,
to rozpocznij swoje (nowa seria).
4.6. Proszę o zaglądanie do zakładki z nieobecnościami i zaległościami.
4.7. Zanim dołączysz musisz przeczytać Kodeks Adamantium, dlatego na koniec formularza każdy musi podać to słowo: cheetah. Jeżeli nie wpiszesz hasła, zostaniesz poproszony o dokładne zapoznanie się z regulaminem.
4.8. Jeżeli chcesz dodać piosenkę do opowiadania - musi śpiewać ją osoba, której głos masz w formularzu. Wysyłasz wtedy tytuł takiej piosenki i po kłopocie. Natomiast jeżeli chcesz wkleić zdjęcie - wysyłasz tylko link.
5. Zasady dotyczące korzystania z chatu:
5.1. Każdy może korzystać z chatu.
5.2. Ale nie każdy musi.
5.2. Ale nie każdy musi.
5.3. Za obrażanie dostaje się bana, od razu wykrywam adres IP i nie ma to czy tamto.
5.4. Przekleństwa nie muszą być gwiazdkowane, ale wyrażaj się z kulturą i szacunkiem do innych członków.
5.4. Przekleństwa nie muszą być gwiazdkowane, ale wyrażaj się z kulturą i szacunkiem do innych członków.
5.5. Jeżeli masz jakieś zażalenia dotyczące bloga, skontaktuj się z Alfą.
Nie bierzemy odpowiedzialności jako administracja za użytkowników, którzy odniosą się w sprawie, o której piszesz publicznie. Każdy może wyrazić swoje zdanie.
5.6. Jeżeli zauważysz, że ktoś nie zastosował się do powyższej zasady i np. oczernia bloga - zignoruj jego wpis. Zapewniamy, że admin przeczyta wiadomość zostawioną na xacie.
6. Korzystanie ze sklepu i jego towaru.
6.1. W celu zakupienia przedmiotu należy skontaktować się z administratorem
(nie trzeba pisać opowiadania o nabyciu rzeczy).
6.2. Posiadasz możliwość sprzedania towaru, który posiadasz - uzyskasz 75% ceny podstawowej.
6.3. Zawsze możesz handlować z innym kotem. Jeżeli piszesz z nim serię - uwzględniasz transakcję w opowiadaniu nadając mu dodatkową etykietę "sprzedaż", jeżeli nie, dogadaj się z właścicielem postaci prywatnie.
Jego cena musi być uwzględniona w opowiadaniu i może być maksymalnie dwa razy większa od ceny ze sklepu.
6.4. Wytworzenie towaru sklepowego jest zabronione!
To samo tyczy się kwestii "znalezienia" - nie ma czegoś takiego.
6.5. Każdy posiadacz miecza zyskuje 2 dodatkowe moce do swojego żywiołu, które nadaje administracja (po sprzedaniu miecza moce zanikają). Jeżeli kot panuje nad dwoma żywiołami, kupując broń wybiera, który żywioł broń ma wzmocnić (lub wybiera oba, ale wtedy po jednej mocy do każdego). W formularzu, moce otrzymane przez broń, będą oznaczane kolorową gwiazdką.
Podczas bitewnych eventów będą dodawać różne premie.
6.6. Sam decydujesz w jakim momencie użyjesz zakupionego przedmiotu.
Na przykład mając Kwiat Fortuny informujesz administrację w jakim momencie ma zacząć się przyznawanie premii pieniężnej.
Nie bierzemy odpowiedzialności jako administracja za użytkowników, którzy odniosą się w sprawie, o której piszesz publicznie. Każdy może wyrazić swoje zdanie.
5.6. Jeżeli zauważysz, że ktoś nie zastosował się do powyższej zasady i np. oczernia bloga - zignoruj jego wpis. Zapewniamy, że admin przeczyta wiadomość zostawioną na xacie.
6. Korzystanie ze sklepu i jego towaru.
6.1. W celu zakupienia przedmiotu należy skontaktować się z administratorem
(nie trzeba pisać opowiadania o nabyciu rzeczy).
6.2. Posiadasz możliwość sprzedania towaru, który posiadasz - uzyskasz 75% ceny podstawowej.
6.3. Zawsze możesz handlować z innym kotem. Jeżeli piszesz z nim serię - uwzględniasz transakcję w opowiadaniu nadając mu dodatkową etykietę "sprzedaż", jeżeli nie, dogadaj się z właścicielem postaci prywatnie.
Jego cena musi być uwzględniona w opowiadaniu i może być maksymalnie dwa razy większa od ceny ze sklepu.
6.4. Wytworzenie towaru sklepowego jest zabronione!
To samo tyczy się kwestii "znalezienia" - nie ma czegoś takiego.
6.5. Każdy posiadacz miecza zyskuje 2 dodatkowe moce do swojego żywiołu, które nadaje administracja (po sprzedaniu miecza moce zanikają). Jeżeli kot panuje nad dwoma żywiołami, kupując broń wybiera, który żywioł broń ma wzmocnić (lub wybiera oba, ale wtedy po jednej mocy do każdego). W formularzu, moce otrzymane przez broń, będą oznaczane kolorową gwiazdką.
Podczas bitewnych eventów będą dodawać różne premie.
6.6. Sam decydujesz w jakim momencie użyjesz zakupionego przedmiotu.
Na przykład mając Kwiat Fortuny informujesz administrację w jakim momencie ma zacząć się przyznawanie premii pieniężnej.
Spis administratorów i autorów ze względu na:
Blogger & Xat:
Czika - Główna adminka i założycielka bloga.
Reiko - Pierwsza moderatorka bloga, pełna zapału.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz